Чат-бот — техникалық қолдау жұмысын жеңілдететін пайдалы құрал. Ол коммуникацияны жақсартып, сатылымға да оң әсер етуі мүмкін. Бірақ тиімді нәтиже алу үшін чат-ботты дұрыс жасап шығару қажет — сонда виртуалды ассистент бизнеске шын мәнінде көмекші бола алады. Сонымен, бұл технологияны қайда және қалай қолдануға болады?
Қызмет көрсету саласы
Чат-бот әкімші орындайтын процестерді автоматтандыру үшін қолданылады. Негізгі міндеттері:
- бос уақыттарды ескеріп онлайн-жазылу;
- кездесулерді еске салу және растау;
- уақыт бойынша маман таңдау.
Мұндай тәсіл дәрігерге, бьюти-мастерге немесе фитнес-тренерге жазылу кезінде қолданылады. Нәтижесінде персоналға түсетін жүктемені азайтып, жіберіп алған қоңыраулар санын минимумға дейін төмендетіп, клиенттердің адалдығын арттыра аласыз.
eCommerce саласы
Бот тұтынушылық паттерннің бір бөлігіне айнала алады. Мұнда ол мына үшін қолданылады:
- менеджердің қатысуынсыз тапсырысты өңдеу;
- сатылым воронкасынан «жылыту»;
- триггер арқылы қайталама сатылымдар жасау.
Чат-бот цифрлық өнімдерді сату мен тауарлардың қолжетімділігі туралы хабарлау үшін орынды. Netpeak Қазақстан агенттігінің айтуынша, боттан келген хабарламалардың ашылу пайызы орта есеппен 60–90%-ды құрайды. Бұл сізге конверсияны арттыруға және қайталама сатып алуларды көбейтуге мүмкіндік береді.
SaaS және инфобизнес
SaaS-та чат-бот пайдаланушының өніммен өзара әрекеттесуін жеңілдетеді. Ол:
- кеңесшінің міндетін атқарады;
- тарифті таңдауға көмектеседі;
- пайдаланушылардың пікірін жинайды.
Инфобизнесте бот воронкаларды автоматтандырады, оқу процесін қолдайды, үй тапсырмасын жібереді. Ол тұтынушының маңызды психологиялық циклін жабады: назар — қызығушылық — сенім. Әлеуметтік психология мен маркетинг принциптерін сәл енгізсеңіз, сценарийлі чат-бот жасап, клиенттің адалдығын арттыруға болады.
Сонымен, чат-боттар әртүрлі салаларда — цифрлық өнімдерді сатудан бастап дәрігерге жазылуға дейін — сәтті қолданылады. Олар процестерді автоматтандырып, әкімшілер мен кеңесшілерге түсетін жүктемені азайтады, бірақ сонымен бірге сіздің бизнесіңізден адам қатысуы мен сенімділікті алып тастамайды. Дұрыс бапталған сценарийлі бот сатылымды жақсартып, клиенттердің адалдығын күшейтеді.