Суэц каналының ашылуы туралы 30 қызықты факт
1 min read

Суэц каналының ашылуы туралы 30 қызықты факт

5
(1)

Суэц каналы – әлемдік тарихтағы ең маңызды инженерлік жобалардың бірі. Ол Жерорта теңізі мен Қызыл теңізді жалғайтын жол ретінде саналады. Каналдың ашылуы теңіз саудасында және әлемдік экономикада үлкен өзгерістер тудырды. Суэц каналының құрылысы және оның ашылуы туралы деректер сол уақыттың ең ірі жобаларының бірі ретінде тарихта мәңгілікке қалды.

  1. Суэц каналының құрылысы 1859 жылы басталды.
  2. Каналдың ұзындығы 193,3 шақырымды құрайды.
  3. Каналдың ені 280 метрге дейін жетеді.
  4. Суэц каналының құрылысы 10 жылға созылды және 1869 жылы аяқталды.
  5. Каналдың ресми ашылуы 1869 жылы 17 қарашада өтті.
  6. Каналды салу идеясын алғаш рет Наполеон Бонапарт ұсынды.
  7. Канал Францияның инженері Фердинанд де Лессепс тарапынан жобаланды.
  8. Каналдың құрылысына шамамен 1,5 миллион адам қатысты.
  9. Құрылыста жұмыс істеген көптеген жұмысшылар ауыр жағдайларда еңбек етті.
  10. Каналдың құрылысы кезінде 120 мыңнан астам жұмысшы қайтыс болды.
  11. Каналдың құрылысында 75 миллионнан астам кубометр топырақ шығарылды.
  12. Канал арқылы алғашқы кемелер 1869 жылы қарашада өткен суға батырылу рәсімінде өтті.
  13. Канал ашылғаннан кейін кемелердің Европадан Үндістанға және Қиыр Шығысқа барар жолы шамамен 7 мың шақырымға қысқарды.
  14. Каналдың ашылуы әлемдік сауда мен көлік саласында жаңа кезеңді бастады.
  15. Канал арқылы алғашқы халықаралық кеме қозғалысы 1869 жылдың желтоқсан айында жүзеге асырылды.
  16. Каналдың ашылу салтанатына әлемнің көптеген елдерінен қонақтар шақырылды.
  17. Канал ашылғаннан кейін Египет пен Үндістан арасындағы сауда жылдам өсті.
  18. Суэц каналы Жерорта теңізі мен Қызыл теңізді тікелей байланыстыратын әлемдегі алғашқы теңіз жолы болып табылады.
  19. Каналдың бастапқы ені 58 метр болған, кейінірек кеңейтілді.
  20. Канал арқылы жылына шамамен 20 мыңнан астам кеме өтеді.
  21. Суэц каналының маңызды стратегиялық маңызы бар.
  22. Канал арқылы өткен кемелердің шамамен 10%-ы әлемдік сауда тасымалын жүзеге асырады.
  23. 1956 жылы Египет президенті Гамаль Абдель Насер каналды мемлекеттендірді.
  24. Суэц дағдарысы 1956 жылы каналдың мемлекеттенуіне байланысты туындады.
  25. Каналдағы кеме тасымалының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін арнайы қызметтер жұмыс істейді.
  26. Канал арқылы кемелер екі бағытта да өте алады.
  27. Каналдың стратегиялық маңызы оны бірнеше рет халықаралық қақтығыстардың орталығына айналдырды.
  28. Каналдың кірістерінен Египет экономикасы айтарлықтай пайда көреді.
  29. 2015 жылы Суэц каналының қосымша тармағының құрылысы аяқталды, бұл каналдың өткізу қабілетін арттырды.
  30. Суэц каналы тек Египет үшін ғана емес, бүкіл әлем үшін маңызды көлік дәлізі болып табылады.

Суэц каналының ашылуы тек Египет үшін ғана емес, бүкіл әлем үшін тарихи оқиға болды. Бұл инженерлік жетістік бүкіл әлемдік теңіз саудасына жаңа серпін берді. Каналдың маңыздылығы бүгінгі күнге дейін сақталуда, және ол әлемдік экономиканың негізгі элементтерінің бірі болып қала береді. Суэц каналы – бұл адамзаттың инженерлік шеберлігінің көрнекті үлгісі.

Бұл пост қаншалықты пайдалы болды?

Бағалау үшін жұлдызшаны басыңыз!

Орташа рейтинг 5 / 5. Дауыс саны: 1

Әзірге дауыс жоқ! Осы жазбаға бірінші болып баға беріңіз.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *